.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت مدرسه امن مصداق پدافند غیرعامل است

 شمال نیوز: مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران، ایجاد مدرسه امن را از طرح ها و مصادیق پدافند غیرعامل برشمرد.

به گزارش مهر، یدالله نبوی صبح چهارشنبه در جلسه مدیران مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل بیان داشت: پدافند غیر عامل در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک ضرورت اجتناب پذیر و یک اصل است.

نبوی ضمن اشاره به نقش اساسی آموزش و پرورش در فرهنگ سازی پدافند غیر عامل، افزود: در واقع فکر متفکر و مغز پویای نظام، آموزش و پرورش است و مدارس، آموزش و پرورش و دانشگاه ها می توانند یکی از مراکز راهبردی در جنگ نرم باشند و با ایجاد تولید علم و دانش، فضا و بستر سازی برای این امر می توانند به راحتی در جنگ نرم موفق باشند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان مازندران با بیان این که در مسائل ایمن سازی مدارس آموزش و پرورش نقش اول دارد، افزود: یکی از مباحثی که این نهاد باید سرلوحه امور قرار دهد ایجاد مدرسه امن است و براساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری این امر بسیار اهمیت دارد.

نبوی در خاتمه اظهار داشت: ایام محرم است و پدافند غیر عامل نیز به نحوی پیوستگی با محرم دارد و ما در واقع این گونه بیان می کنیم که قیام عاشورای حسینی مصداق بارز پدافند عامل است و دفاع از حریم ولایت و دشمن ستیزی حضرت زینب کبری(س) و حضرت سید الساجدین امام سجاد(ع) مصداق بارز پدافند غیر عامل است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.